środa, 6 lipca 2011

pierwszy post.

      Imię: Kuba, nazwisko zupełnie nieistotne, wiek: 20 lat. To tyle w kwestii przedstawienia się. Jestem kolejną anonimową osobą w społeczności internetowej próbującą przyciągnąć was, mam nadzieję przyszłych czytelników i stałych bywalców, do czytania tego bloga. Targetem jesteście wy, my panowie. Oczywiście kobiety też znajdą coś dla siebie. Postaram się w luźny, "rozrywkowy", zabawny czasami cyniczny sposób opisywać, komentować, recenzować wszystko co mi wpadnie w ucho, oczy, ręce. Odpowiadając z góry na pytania i złośliwe komentarze "jakim prawem to robię?". Jestem człowiekiem, mieszkam w wolnym kraju i to zdecydowanie wystarczy. Nie chcę precyzować dziedzin. Interesuję mnie wiele sfer życia. O jednych mam większe, o drugich mniejsze pojęcie. Będę starał się na bieżąco informować jak bardzo moja opinia jest fachowa, obiektywna, subiektywna czy też zwyczajnie wredna. Gustów na początku nie ujawniam. Wyjdą w postach. Nie narzucam sobie jak często będę zamieszczał posty. Kwestia tego jak ciekawy będzie "świat". Jedyne co mogę obiecać to regularne recenzję, opisy klasyków różnych płaszczyzn kultury, czyli książki, filmy, płyty, gry, które powinny znaleźć się na każdej półce.
     Do przyszłych czytelników mam ogromną prośbę - komentujcie. Nie zgadzajcie się ze mną, kłóćcie. Niech coś się dzieję! W ramach rozwoju bloga postaram się dorzucić jakieś ankiety, sondaże czy też shoutbox.
     Mam nadzieję, że to nie będzie kolejny blog, który zgaśnie po kilku postach.

 

"Będę tak prawdziwy jak, kurwa, lubię! To jest moje zasrane życie!"
Eddie Vedder 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz